متینمتین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

فرشته های آسمونی

بعد از ماهها دوری سلام

1394/9/26 20:21
نویسنده : مامان ریحانه
650 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه و سلام به خودم بعد ماه ها دوری. نمی دونم نوشتن برام سخته که دیر به دیر میام یا اینکه درگیری های درس و رسیدن به یه کوچولوی ناز خیلی شیطون دستم رو بسته ، ولی هر چی که هست نتیجه همین هست که چند ماه به چند ماه هم فرصت سر زدن به وبلاگ پسر گلم رو نداشته باشم. نمی دونم شاید هم تصمیم گرفتم هر وقت که به وبلاگ سر می زنم فقط به نوشتن فکر کنم نه پس و پیش کردن و انتخاب کلمات. آخه انگار یادم می ره که قراره این وبلاگ حرف های دلم باشه و هدیه ای به عزیز دلم وقتی که بزرگ شد.

بی مقدمه....

نمی دونم متین کوچولوی من تو دلش چه دعایی کرد که خدا بهش یه داداش یا آجی کوچولو هدیه داده. آخه متین خیلی با بچه ها رابطه اش خوب بوده. این هدیه خدا رو تا دو ماهگی اصلا نمی دونستیم وجود داره. قلب کوچولوی اون وقتی تو وجودم شروع به تپیدن کرده که من حتی از وجودش اطلاع نداشتم....

هفته بعد می رم سونوگرافی تا ببینیم کوچولومون چی هست. خدا رو شکر کارهای دفاعم هم خوب پیش می ره و امید به خدا پنج ترمه تموم می کنم. همه چیز خوب پیش بره ماه بعد این موقع دفاع کردم. وااااااااااااای که چقدر خوب.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نسرین
26 آذر 94 20:55
مبارکه عزیزم ان شاالله خدا حفظشون کنه و هر دو زیر سایه پدر و مادر مهربونشون بزرگ بشن