متینمتین، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

فرشته های آسمونی

دختر بودن یا پسر بودن. مسئله این است.

1392/5/18 12:20
نویسنده : مامان ریحانه
414 بازدید
اشتراک گذاری

 

اینجا توی قلب من یه جشن برپاست یه جشن باشکوه و بزرگ به بزرگی اتفاقی که درونم جریان داره. به بزرگی اتفاقی که قهرمانش تو هستی کوچولوی من. عزیز من مامان می خواد یه رازی رو با همه در میون بذاره ولی دوست داره تو فعلا گوشاتو بگیری تا از این قسمتش خبر دار نشی.

راستش من هیچ وقت فکر نمی کردم که صاحب پسر بشم یعنی تو تصورات و رویاهام همیشه دختر بود. ولی از وقتی که خدا فرصت بودن رو به تو عزیز دلم داد و موهبت مادری رو به من با خدای خودم عهد کردم که فقط سلامتت برام مهم باشه و به دختر یا پسر بودنت فکر نکنم. نمی دونم چرا همش فکر می کردم و شاید الان هم با وجود تمام تلاشم برای پاک کردن این تصور از ذهنم این تفکر رو دارم که دختر باوفاتر از پسر هست و بیشتر برای آدم می مونه. دوستای من که دارید مطلبمو می خونید دوست دارم اگه صاحب دختر یا پسر هستید و با این دست افکار سر و کار داشتید نظرات خودتونو بهم بگید و این مامان جاهل رو کمک کنید البته ناگفته نمونه که با تمام وجود و با تمام عشقم به خدا

 

                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سیما
2 مرداد 92 22:15
با سلام و قبولی عبادات


برای فرج آقا امام زمان (عج) و سلامتی همه مامان ها که سالم و سلامت باشن برای به ثمر رسوندن کوچولوهای نازشون


ختم قرآن مجیدبه همراه دعای توسل در این ماه پربرکت نیت کردیم


برای اطلاع از جزهای باقیمانده به جدول جزها در وبلاگم سر بزنید.


و جز مورد نظر خودتون را برام بفرستید البته یادتون نشود که یکبار دعای توسل نیز همراه با دور جز قرآن نیز باید خوانده شود


التماس دعای مخصوص لحظه زیبای سحر و افطار




سیما جان من جزء 3 رو می خونم. به امید سلامتی کوچولوهای هممون.
سیما
3 مرداد 92 0:35
سلام عزیزم انشاله کوچولوت سالم و سلامت دنیا بیاد و اتاق داشتن و نداشتنش براش مهم نیست . عزیزم ممنونم جز 3 مال شماست فقط خواندن دعای توسل باهش یادت نشه . التماس دعا باشه سیما جان. پسر کوچولوتو از طرف من ناز کن.
مامان شین
7 مرداد 92 14:21
سلام خانومی می شه یه سه تا فرشته ی کوچولو رای بدی... سه تا کد 410 664 195 رو به 20008080200 پیامک کنید...می شه...خیلی به پیامک هاتون نیاز داریم...با همسریت و خانواده خودت و خانواده همسری و خلاصه دوستان و اشناهات نفری یه پیامک یا اون متن بالا به این شماره بفرستید بین کد ها فقط فاصله باشه...منتظر خبرای خوبت هستم...
شادی
9 مرداد 92 0:28
سﻻم عزیزم.

وقتی بچه دنیا بیاد عاشقش میشیو دیگه مهم نیست جنسیتش چیه. وقتی یک سری به بیمارستان کودکان بزنی و بچه های بیمار رو ببینی از ته قلبت آرزو می کنی که بچت سالم باشه عزیزم.

همه چیز به نحوه تربیت بستگی داره. [hr




سلام شادی جان. ممنونم که به وبلاگم سر زدی. امیدوارم همیشه شاد باشی.
میترا
17 مرداد 92 12:42
سلام



من ومامانم خیلی دختر میخواستیم وقتی دکتر گفت که پسر هست کمی وارفتیم



دیگه وقتی وارد مغازه لباس فروشی میشیم به لباس های دخترانه نگاه نمیکنم



بااینکه دختر میخواستم رفتم پیش دکترم سونوم کرد و گفت بچه دختر ان موقع هم خیلی وارفتم دیگه نمیخواستم که دختر باشه وقتی گفتیم پسر هست گشت و گفت که بله پسر هست





سلام میترا جون. من هم با اینکه همیشه دختر رو بیشتر دوست داشتم ولی الان دیگه فکر می کنم سلامتی و خوب بودنش برام از همه چیز مهم تره. باور کن الان دیگه اگه یه روز تکون نخوره افسردگی می گیرم و وا می رم.من به وفادار بودن بچه در آینده خیلی حساس بودم که الان فکر می کنم اگه خودم آدم خوبی باشم و خوب هم تربیتش کنم بچه خوبی از آب در می یاد. راستی پسرت به دنیا اومده یا نه؟














میترا
20 مرداد 92 10:19
سلام انشا الله یک ماه دیگه به دنیا میاد




جیگرشو:}