متینمتین، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

فرشته های آسمونی

نی نی من در هفته ی شونزدهم

1392/4/29 1:33
نویسنده : مامان ریحانه
440 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

                          

 

                        

 

چوچولوی مامان. دوست دارم هر هفته با زبون خودم برات بنویسم که

تو هر این هفته چه تغییراتی رو پشت سر می ذاری. من اگه یه همچین

چیزی داشتم یعنی یه دفتر خاطرات مربوط به این دورانم که مامان و بابام

برام نوشته بودند مطمئنا کلی حال می کردم.

نی نی من تو الان باید 11 سانتي متر باشی و 110 گرم هم وزن داشته

باشی! الان دیگه چشمای کوچولوت جلوی صورتت هستند و گوشاتم دیگه

سر جای خودشون. قسمتهای پایینی بدن قشنگت الان رشد بیشتری

کردن. قلب نازنینت 25 لیتر خون رو هر روز پمپ می کنه و کل خونت چند

بار تو تموم بدنت می چرخه. دیگه الان سر فینگیلیت داره تشکیل پوست

می ده با موهایی که هنوز قابل تشخیص نیستند. چشمای نازت با اینکه

بسته هستند ولی به آرومی دارند حرکت می کنند. 

 

 

         15400000  عزیزم تو برای من قشنگ ترین موجود دنیایی 15400000

 

 

 

 

منبع عکس و مطلب: نی نی سایت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mamane nini
23 تیر 92 1:24
وای چه بامزه همه چیز رو نوشتی. من که خیلی خوشم اومد