متینمتین، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

فرشته های آسمونی

جیگر مامان دوباره خوش اومدی

1392/4/31 13:47
نویسنده : مامان ریحانه
550 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی همگی. بذارید یه راست برم سر اصل مطلب از بس که ذوقم سر به آسمون زده نیشخند 

دیروز رفتیم سونوگرافی. من و مامانی نی نی یعنی مامان خودم و بابایی نی نی یعنی همسر محترم. از ماه پیش دلم لک زده بود که تو سونوی این ماه دوباره حرکات نی نی خوشگل خودمو ببینم. آخه اون سری خیلی تکون تکون می خورد و دلمو حسابی آب کرده بود.Gifs Animés amour 32 Gifs Animés amour 32جونم واستون بگه که این سری قربونش برم الهی تنبلکم زیاد تکون نخورد. دکتر اول که نگات کرد پرده از یه راز بزرگ برداشت. اینکه جیگر مامان و بابا آقا پیسله و اینکه همه چیزش خوبه  its a boy announcement with storks animated gif   فقط می گفت دکتر خودم به مطلبش زنگ زده و راجع به عدد NT نی نی اظهار نگرانی کرده و اینکه اون به خانم دکتر گفته جای نگرانی نیست و همه چیز خوبه. شماها هم دعا کنید تا آخر کار همه چیز عزیز دلم خوب پیش بره.

در مورد اسم هم که من و همسر محترم اختلاف نظر داشتیم. اون می گفت امیر مهدی. سجاد. پارسا و تو این مایه ها منم می گفتم علی. احسان و تو این مایه ها. بعد از کلی شور و مشورت یه اسم فعلا براش انتخاب کردیم. متین البته شاید عوض بشه ولی احتمال بالای نود درصد همین اسم رو انتخاب می کنیم. چطوره؟

    

 

 

                      

 

ا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله محمد ماني
31 تیر 92 13:10
سلام دوست عزیز محمد ماني در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 392 رو به 20008080200 پيامك كنيد . ممنون ميشم بعد از اينكه كد رو پيامك كردين بهم اطلاع بدين منظورم تو وبلاگشه
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
6 مرداد 92 0:54
سلام یه خواهش دارم میشه بیای به سایتم و بادیدن عکس نی نی شکموی من بهش رای بدی فقط کافیه کد 199 رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنی ممنونت میشم اگه بتونی این کارو برام بکنی و بهم خبر بده تا هم ازت تشکر کنم و هم تعداد رای ها رو داشته باشم اگه تونستی با چند تا سیم کارت بفرستی که خیلی بهتر اگه کاری داشتی منم در خدمتم دوست خوبم فقط بدونتو این شبهای عزیز با این کارت دلمو شاد میکنی